Найпотужніше рішення в Україні для автоматизації господарської діяльності та оперативного (управлінстького) обліку для середніх і малих підприємств.
Постачається у таких версіях:
Забезпечує вирішення усього комплексу задач різних рівнів управління компанією:
- для фінансової служби компанії:
- планування грошових потоків і управління ними за допомогою платіжного календаря;
- планування доходів і витрат шляхом побудови бюджетів та контроль за їх виконанням;
- співставлення доходів і витрат, рентабельності за напрямами діяльності, підрозділами, проектамми, замовленнями;
- формування повноцінної управлінської звітності в складі балансу, звіту про доходи і витрати, рух грошових коштів.
- для керівника комерційної служби, адмінстраторів:
- постачається з розвиненим CRM функціоналом, що забезпечує управління продажами від фіксації контакта (Лід) і до аналізу витрат по виконаому замовленню;
- дає можливість оцінки ефективності роботи кожного менеджера шляхом аналізу Воронки продажів;
- забезпечує нарахування мотиваційної частини заробітної плати менеджерів з продажу та облік виплат кешбеку клієнтам
- дозволяє здійснювати управління клієнтами за ABC аналізом;
- забезпечує використання при продажі дисконтних і бонусних програм, автоматичних знижок;
- містить розвинений інструментарій роботи як з власними прайсами так і з прайсами постачальників.
- містить вбудований інструментарій взаємодії з електронним обладнанням (реєстратори РРО, принтери чеків, сканери штриходів, зчитувачи електронних ключів тощо)
- керівнику виробництва, завідувачу складом:
- містить вбудований інструментарій взаємодії з електронним обладнанням (ваги, сканери штрихкодів);
- автоматизує управління процесами виробництва і комплектації товарів під замовлення клієнта;
- забезпечує побудову планових калькуляція оцінка собівартості виробничих замовлень з метою ціноутворення і оцінки ефективності проектів
- розрахунок потреби в придбанні ТМЦ, формування замовлень постачальниками відповідно до розрахованих потреб, з подальшим резервуванням придбаних товарів;
Типове рішення BAS:УМБ може використовуватись після мінімальних налаштувань, невибаглива до параметрів робочої станції і може бути легко доповнена новим функціоналом: додатковими звітами, обробками, друкованими формами.
ПРОФ версію даної системи радимо - як основу для побудови власних спеціалізованих рішень через її відносну простоту. Система не вимагає високої кваліфікації персоналу при використанні, і після короткого навчання може ефективно використовуватись персоналом з базовими навиками ІТ.
Управлінська спрямованість системи (відсутність контуру регламентованого бухгалтерського обліку) виключає необхідність регулярних оновлень, що суттєво зменшує експлуатаційні витрати при розробці власних рішень на базі даної системи.
Підійде:
- торговельним компаніям і виробничим підприємствам з позамовним виробництвом, або невеликим серійним виробництвом;
- компаніям, що потребують автоматизації оперативного обліку і управлінської звітності для потреб власників;
- малим і середнім підприємствам, що мають складну організаційну форму (багато юридичних і фізичних осіб в своєму складі);
- об'єднанням ФОПів, що працюють разом, як одна компанія і потребують засобів ведення управлінського обліку активів, доходів і витрат по напрямах діяльності і проектах.
- організаціям, що потребують CRM рішень або планують розробку власного прогармного забезпечення для потреб виробництва, продажу, управління.
В цій програмі Ви зможете:
* вести облік необмеженої кількості компаній різних форм власності і систем
оподаткування, що входять до складу вашого підприємства;*
* вести базу даних покупців і постачальників;
* реєструвати договори з покупцями і замовниками;
* виставляти рахунки-фактури на оплату покупцям і відразу відправляти їх
* електронною поштою відразу з програми;
* виписувати видаткові
Призначений для автоматизації обліку придбання і списання палива на підприємтсвах які використовують в своїй дяльності власний автомобільний транспорт.