"BAS: Бухгалтерія" - все що потрібно для роботи бухгалтера малих і середніх пдіприєств

В цій програмі Ви зможете:

  • вести облік необмеженої кількості компаній різних форм власності і систем оподаткування, що входять до складу вашого підприємства;*
  • вести базу даних покупців і постачальників;
  • реєструвати договори з покупцями і замовниками;
  • виставляти рахунки-фактури на оплату покупцям і відразу відправляти їх
  • електронною поштою відразу з програми;
  • виписувати видаткові накладні і оформлювати акти виконаних робіт;
  • виписувати податкові накладні і вивантажувати їх в форматі ДПА;
  • оприбутковувати придбані товари на склади і переміщати їх між складами;
  • отримувати і передавати товари на комісію;
  • реєструвати вхідні податкові накладні і аналізувати розрахунки з ПДВ;
  • проводити інвентаризації складів і бачити товарні залишки по матеріально-відповідальних особах;
  • приймати гроші в касу і видавати їх з автоматичним оформленням касової книги;
  • завантажувати банківські виписки та відправляти платіжки в банк**;
  • оформлювати авансові звіти працівників і вести облік їх заборгованості;
  • нараховувати заробітну плату і виплачувати її з каси чи на банківські картки;
  • вести облік матеріалів переданих у виробництво;
  • вести облік готової продукції і аналізувати її собівартість;
  • оприбутковувати придбане устаткування, машини і обладнання та нараховувати його амортизацію;
  • автоматично формувати всі форми податкових звітів і фінансових звітів;
  • може доповнюватись додатковим функціоналом;
  • в парі з іншими програмними продуктами може виступати як складова більш складних інформаційних систем;*
  • може бути легко допрацьована під вимоги бізнес-процесів клієнта без зняття з підтримки*

Читайте також:

"BAS: Бухгалтерія" - все що потрібно для роботи бухгалтера малих і середніх пдіприєств

В цій програмі Ви зможете: * вести облік необмеженої кількості компаній різних форм власності і систем оподаткування, що входять до складу вашого підприємства;* * вести базу даних покупців і постачальників; * реєструвати договори з покупцями і замовниками; * виставляти рахунки-фактури на оплату покупцям і відразу відправляти їх * електронною поштою відразу з програми; * виписувати видаткові