Сервіс обміну документами з контрагентами "BS:Doc.flow"

ПІДВИЩУЄМО ПРОДУКТИВНІСТЬ ПЕРСОНАЛУ, СКОРОЧУЮЧИ РУТИННУ РОБОТУ ШЛЯХОМ ВСТАНОВЛЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ ОБРОБКИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБМІНУ ВІД КОМПАНІЇ BUSINESS-SOFT, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЄ АВТОМАТИЗОВАНУ ПЕРЕДАЧУ ДОКУМЕНТІВ БЕЗПОСЕРЕДНЬО З РІШЕНЬ:

BAS Бухгалтерія
BAS Малий бізнес
BAS Управління торгівлею
BAS Комплексне управління підприємством
BAS ERP

ДО НАЙБІЛЬШ ПОПУЛЯРНИХ ПРОВАЙДЕРІВ ДОКУМЕНТООБМІНУ В УКРАЇНІ: ПТАХ (ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ SOTA), PAPERLESS.



Переваги рішення BS:Doc.flow:

  • Онлайн обмін документами через АРІ з найбільш популярним провайдером документообміну ПТАХ, що дозволить Вам обмінюватися з усіма контрагентами, які використовують М.Е.Doc, FlyDoc, FREDO, SOTA. Є можливість завантаження документу підписаний ЕЦП в систему BAS з прив'язкою його до електронного аналога (опційно)
  • Онлайн обмін документами через АРІ з безкоштовним сервісом PAPERLESS, який ми рекомендуємо як найкраще рішення для документообміну;
  • Універсальний обмін файлами XML за схемами ПТАХ дає можливість працювати з системою M.E.Doc
  • Універсальний обмін файлами PDF дає можливість працювати з іншими системами, що підтримують даний формат
  • Використання BS:Doc.flow не потребує внесення змін в конфігурацію;
  • Документи передаються безпосередньо на портал обраного провайдера EDI, без необхідності проміжного вивантаження в файли.

Завдяки BS:Doc.flow Ви можете «в один клік» обмінюватись найбільш затребуваними в документообміні друкованими формами документів:

  • акти звіряння розрахунків з контрагентом;
  • акти про надання виробничих послуг;
  • рахунки на оплату (з факсимильними печаткою і підписами, або без них, на вибір користувача);
  • видаткові накладні;
  • акт про надання послуг;
  • товарно-транспортні накладні (ТН-1).
  • інші

Вартість модуля BS:Doc.flow:

Обмін з сервісом PAPERLESS  - 500 грн на рік
Обмін з ПТАХ (Сота) - 700 грн на рік
Два сервіси одночасно - 1000 грн на рік
5 і більше юр осіб - знижка 20%



Робота з BS:Doc.flow в базовій версії здійснюється в декілька простих кроків:

  1. Запускаємо обробку:

2. Вказуємо період, вид документа і бажану друковану форму:

3. Обираємо потрібного провайдера, вказуємо пароль і логін доступу до кабінету провайдера.

4. За потреби, встановлюємо додаткові відбори по контрагенту, документу та відмічаємо ті, які повинні бути передан і командою "Відправити в СЕД" передаємо документи на портал провайдера EDI.

5. Заходимо в кабінет провайдера, підписуємо документи і відправляємо їх контрагенту.

Подати заявку на презентацію або задати додаткові питання можна просто натиснувши Більше інформації про BS:Doc.flow і наші спеціалісти зв'яжуться з Вами, нададуть усю необхідну інформацію і допоможуть з оформленням документів!