Сервіс обміну документами з контрагентами "BS:Doc.flow"
ПІДВИЩУЄМО ПРОДУКТИВНІСТЬ ПЕРСОНАЛУ, СКОРОЧУЮЧИ РУТИННУ РОБОТУ ШЛЯХОМ ВСТАНОВЛЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ ОБРОБКИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБМІНУ ВІД КОМПАНІЇ BUSINESS-SOFT, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЄ АВТОМАТИЗОВАНУ ПЕРЕДАЧУ ДОКУМЕНТІВ БЕЗПОСЕРЕДНЬО З РІШЕНЬ:
BAS Бухгалтерія
BAS Малий бізнес
BAS Управління торгівлею
BAS Комплексне управління підприємством
BAS ERP
ДО НАЙБІЛЬШ ПОПУЛЯРНИХ ПРОВАЙДЕРІВ ДОКУМЕНТООБМІНУ В УКРАЇНІ: ПТАХ (ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ SOTA), PAPERLESS.
Переваги рішення BS:Doc.flow:
- Онлайн обмін документами через АРІ з найбільш популярним провайдером документообміну ПТАХ, що дозволить Вам обмінюватися з усіма контрагентами, які використовують М.Е.Doc, FlyDoc, FREDO, SOTA. Є можливість завантаження документу підписаний ЕЦП в систему BAS з прив'язкою його до електронного аналога (опційно)
- Онлайн обмін документами через АРІ з безкоштовним сервісом PAPERLESS, який ми рекомендуємо як найкраще рішення для документообміну;
- Універсальний обмін файлами XML за схемами ПТАХ дає можливість працювати з системою M.E.Doc
- Універсальний обмін файлами PDF дає можливість працювати з іншими системами, що підтримують даний формат
- Використання BS:Doc.flow не потребує внесення змін в конфігурацію;
- Документи передаються безпосередньо на портал обраного провайдера EDI, без необхідності проміжного вивантаження в файли.
Завдяки BS:Doc.flow Ви можете «в один клік» обмінюватись найбільш затребуваними в документообміні друкованими формами документів:
- акти звіряння розрахунків з контрагентом;
- акти про надання виробничих послуг;
- рахунки на оплату (з факсимильними печаткою і підписами, або без них, на вибір користувача);
- видаткові накладні;
- акт про надання послуг;
- товарно-транспортні накладні (ТН-1).
- інші
Вартість модуля BS:Doc.flow:
Обмін з сервісом PAPERLESS - 500 грн на рік
Обмін з ПТАХ (Сота) - 700 грн на рік
Два сервіси одночасно - 1000 грн на рік
5 і більше юр осіб - знижка 20%
Робота з BS:Doc.flow в базовій версії здійснюється в декілька простих кроків:
- Запускаємо обробку:
2. Вказуємо період, вид документа і бажану друковану форму:
3. Обираємо потрібного провайдера, вказуємо пароль і логін доступу до кабінету провайдера.
4. За потреби, встановлюємо додаткові відбори по контрагенту, документу та відмічаємо ті, які повинні бути передан і командою "Відправити в СЕД" передаємо документи на портал провайдера EDI.
5. Заходимо в кабінет провайдера, підписуємо документи і відправляємо їх контрагенту.
Подати заявку на презентацію або задати додаткові питання можна просто натиснувши Більше інформації про BS:Doc.flow і наші спеціалісти зв'яжуться з Вами, нададуть усю необхідну інформацію і допоможуть з оформленням документів!