червень 16, 2021

Основні засоби та інші необоротні активи: БЕЗКОШТОВНИЙ семінар від САБ для підписників ІТС:

Безкоштовний семінар від САБ: ОЗ та НА - від придбання до ліквідації (облікові нюанси, податкові правила, документальне оформлення)

Основні засоби та інші необоротні активи: БЕЗКОШТОВНИЙ семінар від САБ для підписників ІТС:

Всеукраїнська спілка автоматизаторів бізнесу запрошує на онлайн-семінар "Лекторій", який відбудеться 22 червня 2021 року.

Для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ, пакетом онлайн-сервісів "Тех.підтримка" або "Бухгалтерський" трансляція БЕЗКОШТОВНА!

Подати заявку на оформлення підписки на ІТС та не лише брати участь у регулярних семінарах, а й отримувати офіційні оновлення для ваших програмних продуктів, консультації і професійну підтримку продуктів BAS можна просто натиснувши Подати заявку на ІТС і наші спеціалісти зв'яжуться з Вами, нададуть усю необхідну інформацію і допоможуть з оформленням документів!

  • Взяття на облік, придбання, формування амортизаційної політики
  • Основні засоби та необоротні активи: важливі нюанси визнання і класифікації
  • Види необоротних активів, правила їх визнання (основні засоби, об’єкти призначені для продажу та інвестнерухомість)
  • Нематеріальні активи:
  • Правила та типові помилки визнання
  • Податкові наслідки класифікації нематеріальних активів
  • Необоротна малоцінка: коли вона потрапить до податкових витрат? Що потрібно врахувати при складанні "прибуткової" декларації, щоб не "втратити" її вартість
  • Первісна вартість об'єкта як основа для амортизаційних витрат: формуємо без помилок!
  • Основна "формула" первісної вартості та її зміна в залежності від способів отримання об'єктів (покупка, внесок до статутного фонду, безкоштовне отримання та інше)
  • Особливості придбання об'єктів у фізичних осіб, в т.ч. автомобілів, ПДФО та первісна вартість
  • Додаткові витрати, що включаються та не включаються до первісної вартості об'єкта
  • Термін експлуатації понад 365 днів + Вартісний критерій = необоротний актив. Як ці правила працюють в податковому та бухгалтерському обліку
  • Яка сума "всього" підлягає амортизації? Поділ цілого об'єкта на окремі складові. Наскільки це вигідно, і якими законодавчими нормами керуватися
  • Вибір амортизаційної політики: терміни, методи, суми
  • Термін експлуатації, метод амортизації і ліквідаційна вартість – як не помилитися з вибором
  • Все про ліквідаційну вартість: як її встановити і навіщо, чи може вона дорівнювати нулю, чи є податковий ризик?
  • Вибір методу нарахування амортизації: чи завжди вигідний прямолінійний метод?
  • Зміни параметрів амортизаційної політики: як відобразити і порахувати вплив на бухгалтерські та податкові показники
  • Чи повинні збігатися методи амортизації у бухгалтерському та податковому обліку
  • Прискорена податкова амортизація: особливості застосування і коригувань у разі порушення
  • З якою регулярністю потрібно переглядати амортизаційну політику і як це організувати
  • Як і коли потрібно припиняти амортизацію, а коли це можна не робити
  • Необоротні активи у програмах для автоматизації бізнесу: типові питання обліку ОЗ, ведення пооб'єктного та кількісного обліку малоцінних активів
  • Експлуатаційні та подальші витрати, оренда, продаж, ліквідація
  • "Нульові" об'єкти ОЗ: як не допустити або змінити
  • Чому в обліку виникають "нульові" об'єкти
  • Коли можна залишити все як є, а в яких випадках доведеться виправляти облікові помилки
  • Погляд податківців на "нульові" об'єкти: чи є реальні податкові ризики
  • Як не допустити появу нульових об'єктів – прості бухгалтерські процедури
  • Що робити, якщо об'єкт вже досяг "нуля", але продовжує використовуватися
  • Експлуатаційні та супутні витрати, ремонти та переобладнання, модернізації
  • Чи можуть відображатися в обліку експлуатаційні витрати на простої, консервації та виведенні з експлуатації
  • Що говорити податківцям, якщо вони будуть "забороняти" облік експлуатаційних витрат. Чим і як аргументувати їх зв'язок з господарською діяльністю
  • Чи потрібно проводити коригування податкових різниць, якщо під час "карантинного" простою був проведений ремонт об'єктів, в т.ч. переобладнання та/або модернізація
  • Загальні правила і підходи до облікової класифікації і відображення ремонтів і техобслуговування, правила капіталізації витрат
  • Оренда і основні засоби: особливості
  • Операційна і фінансова оренда – основні акценти документального оформлення і обліку експлуатаційних витрат, ремонти по об'єктах оренди в період простою та карантину – можна чи ні?
  • Повернення об'єктів оренди після ремонтів і поліпшень – що слід заповнити і як проводити
  • Оренда об'єктів у фізосіб – важливі нюанси для оптимальних податкових наслідків
  • Продаж і ліквідація: згадуємо основні правила!
  • Особливості ліквідації за власним бажанням, прибуткові і ПДВ-акценти
  • Продаж об'єктів і формування бази оподаткування для прибутку і ПДВ, особливості
  • Документальне оформлення та оцінка продажу і ліквідації.